
Rzecz jasna formę reklamy należy dopasować do charakteru działalności. Stąd też wspomniane gazetki promocyjne są używane zwłaszcza przez sklepy, ponieważ dzięki nim mogą zaprezentować one rozległy asortyment oferowanych artykułów. Istnieje przy tym kilka warunków, które trzeba spełnić, aby rzeczywiście przyciągnąć nowych klientów. Taka gazetka nie może być przede wszystkim nudna. Powinna swoją szatą graficzną i formą zachęcać do przejrzenia artykułów.

Niezwykle często na tytułowej stronie zamieszcza się promocyjne oferty, co jest dobrym rozwiązaniem. Stosuje się także odpowiednie hasła reklamowe, łatwo wpadające w ucho i łatwe do zapamiętania. Aby jednak gazetki w istocie dały oczekiwany efekt, winny trafić do jak najliczniejszego grona odbiorców. Kolportaż ulotek i gazetek tego rodzaju nie kosztuje dużo, a może dać spore korzyści.
Bardzo dobrym rozwiązaniem jest także zamieszczanie gazetek promocyjnych w sieci. Internet to zresztą dobre miejsce na reklamę, niemniej należy wiedzieć, gdzie umieszczać reklamę, jako, że z biegiem czasu jest ich w internecie coraz więcej i odwiedzający strony internetowe coraz częściej nie zwracają już uwagi na wrzucone na strony bannery. Oczywiście gazetka tego rodzaju powinna znaleźć się w pierwszej kolejności na stronie firmy i to w zauważalnym miejscu. Dobrym jednak rozwiązaniem jest również newsletter, a więc elektroniczna forma gazetki wysyłana na pocztę odbiorcy.
Najnowsze komentarze