Zareklamuj firmę w nowej gazetce – sprawdź jak to wygląda w praktyce

Najważniejszą cechą wolnego rynku jest bez wątpienia konkurencja. Dziś na rodzimym rynku działa poro firm i co rusz powstają nowe, dlatego tak ważne jest, by skutecznie wyróżnić się na tle firm prowadzących ten sam rodzaj działalności gospodarczej. Służy do tego rzecz jasna reklama, a ściślej mówiąc różne jej formy.

reklama

Autor: Broadway Tour
Źródło: http://www.flickr.com
Dziś firmy mogą reklamować się na przeróżne sposoby. Standardowo mogą być to plakaty, ulotki stojaki na ulotki bądź reklama w radiu lub telewizji. Coraz częściej stosuje się również reklamę poprzez gadżety, czyli dawanie klientom bezpłatnie słodyczy, notatników bądź innych przedmiotów posiadających logo firmy. Najbardziej jednak popularne wymienione już ulotki czy gazetki promocyjne np. Promocyjni, jako, że są relatywnie tanim i efektywnym narzędziem reklamy.

Rzecz jasna formę reklamy należy dopasować do charakteru działalności. Stąd też wspomniane gazetki promocyjne są używane zwłaszcza przez sklepy, ponieważ dzięki nim mogą zaprezentować one rozległy asortyment oferowanych artykułów. Istnieje przy tym kilka warunków, które trzeba spełnić, aby rzeczywiście przyciągnąć nowych klientów. Taka gazetka nie może być przede wszystkim nudna. Powinna swoją szatą graficzną i formą zachęcać do przejrzenia artykułów.

reklama

Źródło: www.medas-media.com.pl

Niezwykle często na tytułowej stronie zamieszcza się promocyjne oferty, co jest dobrym rozwiązaniem. Stosuje się także odpowiednie hasła reklamowe, łatwo wpadające w ucho i łatwe do zapamiętania. Aby jednak gazetki w istocie dały oczekiwany efekt, winny trafić do jak najliczniejszego grona odbiorców. Kolportaż ulotek i gazetek tego rodzaju nie kosztuje dużo, a może dać spore korzyści.

Bardzo dobrym rozwiązaniem jest także zamieszczanie gazetek promocyjnych w sieci. Internet to zresztą dobre miejsce na reklamę, niemniej należy wiedzieć, gdzie umieszczać reklamę, jako, że z biegiem czasu jest ich w internecie coraz więcej i odwiedzający strony internetowe coraz częściej nie zwracają już uwagi na wrzucone na strony bannery. Oczywiście gazetka tego rodzaju powinna znaleźć się w pierwszej kolejności na stronie firmy i to w zauważalnym miejscu. Dobrym jednak rozwiązaniem jest również newsletter, a więc elektroniczna forma gazetki wysyłana na pocztę odbiorcy.