Jak efektywnie się promować i którą agencję zaangażować?

Nie od dziś wiemy, że dźwignią sprzedaży jest promocja. Zwłaszcza efektywna jest reklama zewnętrzna, czyli mocowana np. na fasadach budynków. Jedną z najtańszych jej rodzajów jest zakup banerów reklamowych.

baner

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
Banery z reklamami rewelacyjnie pasują do promowania zarówno wielkich marek, jak i osób prywatnych. Są bardziej solidne niż zwyczajne postery, niepodatne na niesprzyjające warunki klimatyczne, ostry wiatr, silny deszcz i promienie słoneczne. Minimalna powierzchnia baneru to 1 metr kwadratowy. Ich ceny są różne w zależności od drukarni, wynosząc od około trzydziestu zł za metr kwadratowy. Zazwyczaj im banery reklamowe mają większą powierzchnię, tym korzystniejsza jest cena jednej jednostki. Jak składamy zamówienie? Najpierw wybierzmy stosowną drukarnie.

Wrocław i Warszawa to miejscowości, w których branża drukarska szczególnie jest rozbudowana, funkcjonują różne zakłady i agencje kreacyjne – polecam stronę. Wybierając drukarnię dla nas, zwracajmy uwagę na cennik oraz oferowane usługi. Profesjonalne zakłady odpłatnie pomogą przy przygotowaniu projektu baneru. Należy wskazać im rozmiary, treść wydruku oraz barwy. Jeszcze przed wydrukiem

baner

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com

otrzymamy przygotowany projekt do zaakceptowania albo zgłoszenia swoich komentarzy. Przyjęty projekt przesyłamy drukarni mailem, a w wiadomości zwrotnej otrzymujemy zatwierdzenie i szacunkowy okres realizacji. Przygotowane banery reklamowe odbierzemy osobiście albo drukarnia wysyła produkt przez firmę kurierską

Przygotowując projekt baneru, dobrze jest nie zapominać, że mniej znaczy więcej. Lepiej wybrać proste, zapadające w pamięć hasło. Nie poleca się stosowania wymyślnych krojów liter i niesmacznych dowcipów. Z drugiej strony, nie warto bać się jaskrawych kolorów i odrobiny kontrowersji. W każdej dziedzinie warto jednak zachować umiar i klasę. Wybierając drukarnie, najlepiej skorzystać z Internetu. W wyszukiwarce możemy wprowadzić sekwencję „drukarnie Wrocław” albo „drukarnie Warszawa”, ale pamiętajmy, że z wieloma zakładami można pracować na odległość zatem nasza obecność w lokum drukarni nie będzie konieczna.