Jak zareklamować się na telebimach, by powiększyć oddziaływanie prowadzonej firmy?

Reklama na telebimie to idealna propozycja, jeżeli pragniemy, by nasz przekaz trafił do znacznego zbioru konsumentów. Nikogo to nie dziwi – duża reklama w środku miejscowości zawsze budzi uwagę. Zarówno kierując samochodem, czy również spacerując pieszo, na pewno ujrzy się przyciągającą uwagę grafikę.

Medas Media
Autor: Steven Straiton
Źródło: http://www.flickr.com
Doskonałym obszarem na prezentowanie swojego przekazu będą ruchliwe skrzyżowania ulic. Kierowcy jadący pojazdami, kiedy stoją w oczekiwaniu na światłach, wyjątkowo często wypatrują po najbliższej okolicy. Tak samo robią przemieszczający się pieszo. Toteż w powyższych obszarach najprościej przykuć czyjeś zainteresowanie.

Wklepując w wyszukiwarkę „telebim Sopot 3 maja” uzyska się informacje odnośnie szansy prezentowania swojej reklamy na tej ruchliwej ulicy. W Internecie znajdziemy fachowe informacje dotyczące kosztów a także warunków. Na wspomnianych telebimach mamy możliwość pokazać najważniejsze informacje dotyczące naszej działalności – przykładowo informacje o dojeździe jak i atrakcyjne ceny. Reklama ma możliwość przyjąć formę ruchomych animacji, stałego obrazu lub również bardziej zaawansowanego materiału video. Wybór zależy od posiadanych preferencji.

Jednocześnie prócz samego ulokowania, najbardziej istotna będzie zawartość przekazu. Pamiętajmy, że po odnalezieniu tłumnie uczęszczanej lokalizacji (jak ta widniejąca pod frazą: telebim Sopot 3 Maja) nie obędziemy się bez przyrządzenia interesującej grafiki. Zatem opłaca się zdecydować się na firmę, która szczyci się atrakcyjnymi dokonaniami w opisywanej dziedzinie.

Zazwyczaj firmy reklamowe miewają w swojej ofercie różnego rodzaju instalacje LED, jakie stosowane mogą być na przykład w trakcie wszelkiego rodzaju akcji reklamowych lub także w kampaniach przedwyborczych. Trzeba wejść na stronę internetową takiej firmy, by zaznajomić się z dotychczas przygotowanymi reklamami.

Budżet wyświetlania treści reklamowych na tablicach LED związany jest z czasem trwania samego spotu, lecz także częstotliwości ich prezentowania. Jest oczywiste – im krócej spot jest prezentowany, tym mniejszy budżet. Powinniśmy także wiedzieć, iż dłuższa kampania skutkuje w bardziej atrakcyjnej propozycji cenowej, którą uzyskujemy.