Z jakiego powodu smycze marketingowe są tak trafnym i niedrogim nośnikiem reklamowym?

smycze z nadrukiem
Duża część agencji marketingowych proponuje swym Klientom różne tak zwane środki reklamy. Są to m.in. rzeczy, na których można zamieścić napis z np. nazwą firmy oraz jej logo.

Takimi środkami przekazu mogą być przykładowo kubki, bluzy czy notesy.

smycze z nadrukiem
Autor: Petras Gagilas
Źródło: http://www.flickr.com
Równie popularne są posiadające tzw. karabińczyk smycze, czyli specjalne wstążeczki, do których można by zamocować pęk kluczy. Następnie można tego typu smycz przykładowo zawiesić sobie na szyi lub w domu na przeznaczonym do tego celu haczyku. Wymieniony zatrzask może być wykonany ze stali albo z plastiku. Sam surowiec, z którego natomiast stworzona jest smycz powinien być miękki w dotyku, gdyż posiada on często styczność z gołym ciałem. Należałoby również zaznaczyć, że w odróżnieniu od np. notatnika czy kalendarza, takie smycze – link| – z nadrukiem są w o wiele większym stopniu trwałe oraz praktyczne. Co także warte jest podkreślenia, może ona być stworzona w praktycznie każdym odcieniu. Druk może zostać wykonany np. techniką sitodrukową lub sublimacyjną, dzięki czemu jest on odporny na przykładowo wodę.
Jest to bardzo modny nośnik reklamy, gdyż tego typu smycze z nadrukiem są dosyć tanie oraz bardzo trwałe w użytkowaniu. Najczęściej bywają one kupowane przez różnego typu spółki, realizatorów konferencji, kluby sportowe czy też organizatorów akcji charytatywnych.

Tego typu smycze z nadrukiem to bardzo przydatna pamiątka, którą można by dać dotychczasowym czy potencjalnym Klientom. Przez długi czas będzie przypominała im o istnieniu naszej firmy.