Bilet wizytowy jest swego rodzaju reklamą firmy, równocześnie propozycji, toteż bardzo istotne jest jak wyglądają.
Przyzwoicie zaprojektowana wizytówka musi być przede wszystkim jasna, przyzwoicie wykonana, schludna.

sport - akt

Autor: Miguel Discart
Źródło: http://www.flickr.com
Zamek błyskawiczny, kurtka

Autor: http://www.sxc.hu
Źródło: http://www.sxc.hu
Musi mieścić imię i nazwisko, niżej zajmowane stanowisko, w dolnych rogach wizytówki nazwę i adres lokalizacji przedsiębiorstwa, oraz dane do kontaktu. logo firmy zamieszcza się albo w środku wizytówki, nad imieniem i nazwiskiem, ewentualnie przy danych adresowych. Powinna być drukowana jednostronnie, na sztywnym kartoniku, najlepiej białym. Strona zadrukowana biletu wizytowego powinna posiadać fakturę gładką, bądź chropowatą, dekoracyjną, jednak nie zwracającą zanadto uwagi. Część spodnia winna być pusta, bowiem użytkuje się ją do prawdopodobnej korespondencji, bądź napisania informacji poświęconych dla osób zamieniających bilety wizytowe. Zrozumiała wizytówka pozwala określić kogo reprezentuje i jak się można z tą osobą skontaktować. Wizytówka która zwróci na siebie uwagę to wizytówka odpowiednia jakościowo, wydrukowana na właściwym, sztywnym papierze. Właściwe złączenie odcieni, rozmieszczenie tekstów i wielkości wizytówki może uczynić z niej ciekawą promocję.
sprzątanie biura

Autor: Florian Bugiel
Źródło: http://www.flickr.com
Nie jest w dobrym stylu również rozdawanie swoich wizytówek wszędzie, ani dostarczenie jednej osobie kilku wizytówek.

W dzisiejszym świecie wizytówka to część kontaktów służbowych i przyjacielskich. Jest w stanie się przydać w najmniej spodziewanej chwili, dlatego zawsze powinno się mieć je przy sobie. Posiadanie przy sobie biletu wizytowego to fachowość.
Tags:  , , , ,