
Artykuły impulsowe to jedna z wielu odmian marketingu używana przez sieci handlowe. Gazetki reklamowe cieszą się wśród nich wielką sławą, a to nic innego jak druk informacyjny, przeznaczony do szybkiego rozpowszechniania, z reguły w formie cienkiej książki z ogromną liczbą dużych obrazków. Informuje odpowiednią osobę o wydarzeniach, jakie w bliskim czasie odbędą się w danym sklepie np. rocznica urodzin sklepu, czy też po prostu promocja (zobacz również promocje w sklepie internetowym) na dany wyrób (oferta dla Warszawy: ).
Są one bezpłatne, rozpowszechniane przez umyślnie wynajęte do tego osoby, które rozprzestrzeniają je na ulicy, dostarczają je do skrzynek pocztowych czy też wykładają w miejscach publicznych. Pewne sklepy ogłaszają je również na stronach internetowych np. wpisując w wyszukiwarkę intermarche gazetka promocyjna, jesteśmy w stanie zobaczyć najświeższą ofertę promocyjną tegoż sklepu (sprawdź tu promo-food.pl/). Co więcej zapoznać się z nadciągającymi wydarzeniami czy też porami otwarcia konkretnego sklepu. Taki tryb broszury jest znakomity i bardzo znany, bo w zasadzie dociera do osób które np. nie mają dostępu do Internetu bądź do takich, które żyją na peryferiach miasta i wycieczka do większego supermarketu planowana jest szczegółowo i z wyprzedzeniem.
Najnowsze komentarze