Teczki ofertowe

Źródło: www.segregatory.net

Od wieków znaki stanowią metodę komunikacji miedzy ludźmi, wszak opinia wynika z postrzegania.

Tak jak osobowość człowieka uzewnętrznia się w jego wizerunku i stylu bycia, tak osobowość firmy ujawnia się w stroju identyfikacji wizualnej. Identyfikacja wizualna firmy jest jednocześnie formą i materiałem, obrazem i ideą. Logo marki lub standy reklamowe muszą stać się wystarczająco znajome, by były rozpoznawalne oraz dostatecznie niepowtarzalne, by ktoś zwrócił na nie uwagę.

Projekt logotypu powinien być prosty, bo jedynie przez parę sekund koncentrujemy uwagę na czyjejś „twarzy”. Jednocześnie powinien obfitować w treść i szczegóły, aby stać się interesującym. Dobrze, jeśli jest wystarczająco współczesny, by odzwierciedlać epokę, ale nie może podążać za tymczasową modą. Znak logo, przede wszystkim musi zapadać w pamięć i odzwierciedlać idee, które reprezentuje. Identyfikacja wizualna, to całokształt symboli stosowanej przez markę, czyli wszystko to, po czym można „na zewnątrz” rozpoznać, że to taka, a nie inna marka. Do takich elementów należą na przykład wizytówki, papier (papier toaletowy producent) listowny, teczki, plakaty, kalendarze bądź karty menu restauracji stworzone dla jakiejś branży. To właśnie image organizacji pozwala jej wyłonić się z tłumu anonimowych firm. Poprzez kolejne elementy, takie jak znaczek logo, kolor i czcionka oraz druki firmowe, konkretna placówka buduje relacje z odbiorcą.

Dokumenty

Autor: www.sxc.hu
Źródło: www.sxc.hu

Właściwa ekspozycja marki jest kluczem do sukcesu. Wszystkie elementy, które stanowią nośniki przekazu reklamowego, winny mieć właściwą oprawę. Dobrze zaprojektowany stojak na ulotki, lub wysokiej jakości system prezentacji, może sprawić, że to właśnie na naszą firmę zwrócą uwagę konsumenci. Standy reklamowe, to stojące tablice lub trójwymiarowe obiekty o różnej wysokości, które nie tylko prezentują brand, lecz także umożliwiające sprzedaż bezpośrednią. Podobną formą promocji jest teczka konferencyjna, na której musi widnieć logo i grafika kojarzona z daną firmą. Wtedy każdy uczestnik konferencji, trzymając przed sobą obraz naszej firmy, bez dwóch zdań ją zapamięta i przypomni sobie o niej w najbliższej potrzebnej sytuacji. Więcej propozycji na: .