

Zalety jakie posiada reklama w autobusie i na zewnętrznej karoserii są bezapelacyjne – reklama w autobusie – Orzesze. Podobna reklama (konstrukcje-reklamowe.pl/) to absolutna pewność dotarcia do klienta-jeżdżącego autobusami. Jeśli nawet ma dość reklamy nie wyrzuci jej na śmieci i nie pominie jak okładanej w ulotki. Najnowsza flota autobusów uwzględnia telebimy, przez które ogłoszeniodawcy emitują spoty ich interesujące . Za taki sposób docierania przewoźnik zarabia rzecz jasna spore pieniądze. Reklama (http://foliograf.pl/) w autobusie może okazać się tania – w przypadku małych powierzchni zapłacimy około stu złotych miesięcznie. Czasem też można natrafić na promocje.

Warto zastanowić się również nad możliwością reklamowania w centrum miasta. Czy warto jest wydawać setki złotych na banery w ścisłym centrum miasta, mogąc zaoszczędzić choćby na rzecz reklamy na zewnętrznej stronie autobusów? Choć nie jest ona tak efektowna i nie zajmuje czasu na wyłączność, również dociera do mieszkańców przejeżdżających z przystanku na przystanek oraz obserwatorów spoza autobusu – reklama autobusy ostrów wielkopolski.Sami łapiemy się za to, gdy w pośpiechu wskakujemy do autobusu miejskiego. Zwykle mamy pięć, maks dziesięć minut do wysiadki. Tę chwilę możemy poświęcić na „wyłączenie się”, momentalne odprężenie.
Najnowsze komentarze