Produkcja wizytówek

We współczesnym świecie wizytówka to część kontaktów firmowych i przyjacielskich. Oferowanie wizytówek to pewna forma marketingu i obiegu informacji. Wizytówki mieszczące jedynie imię i nazwisko używane są najrzadziej. Wizytówki firmowe przedsiębiorcy winny być zaopatrzone w pełne dane. Typowe szablony wizytówek zawierają pod imieniem i nazwiskiem stanowisko służbowe, albo prawa zawodowe.

wizytówka

Autor: SunnyView Dental
Źródło: http://www.flickr.com
W lewym dolnym rogu powinna być uwidoczniona cała określenie firmy i jej dane, a w prawym rogu dane telefoniczne i poczty elektronicznej. Bardzo znaczącym detalem wizytówki jest znak firmowy usytuowany w górnym lewym, lub prawym rogu. Wizytówka powinna być zrozumiała. Jeżeli jest na niej nazbyt wiele wiadomości, lub treści są przedobrzone, to nie osiągnie ona swojego zadania. Rzeczy przejrzyste o wiele łatwiej zachować w pamięci i znaleźć wśród innych projektów – sprawdź serwis.

Wizytówki są przydatne często w najmniej spodziewanej chwili. Dlatego zawsze warto posiadać je przy sobie. Posiadanie przy sobie biletu wizytowego to fachowość. Czytelna wizytówka umożliwia stwierdzić kogo reprezentuje i jak się z tą osobą skontaktować. Drukowanie zbyt wielu informacji powoduje, że wizytówka przestaje spełniać to zadanie. Tak samo się zdarza, kiedy na wizytówce uwidacznia się motyw graficzny pełniący rolę tła.

Wiele osób szuka fascynujących faktów na ten temat wątek. Dobrym rozwiązaniem będzie odwiedzić nasz serwis (http://www.msedu.pl/szkolenia/walidacja-i-weryfikacja-metod-badawczych). Naprawdę warto! Przekonasz się, że nie pożałujesz!

Zlewa się on nieraz z

wizytówka

Autor: http://www.sxc.hu
Źródło: http://www.sxc.hu

napisem i powoduje, że ciężko cokolwiek odczytać.

Tradycyjne wizytówki na zamówienie to 10×5 cm – Netprint. Wizytowniki na całym świecie mają kieszenie mieszczące właśnie ów rozmiar. Wizytówka która zwróci na siebie uwagę to wizytówka odpowiednia jakościowo, wydrukowana na dobrym, sztywnym papierze. Przeważnie wymiana wizytówek odbywa się pod koniec spotkania biznesowego. Niekiedy ma to miejsce na początku, jeżeli uprzednio nie znaliśmy rozmówcy, czy też we właściwym momencie rozmowy.

Wypada pamiętać, że nie wolno wręczać wizytówek podczas posiłku, bowiem jest to nieeleganckie. W dobie Internetu nie wolno zapominać o stronach internetowych zawierających dane o firmie, bądź osobie prywatnej. Takie strony umożliwiają przedstawić dużo więcej informacji niż klasyczne bilety wizytowe.